مزدا جانمزدا جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

مزدای مانای ما

پنج عاشقی

1395/9/24 7:59
نویسنده : مامان فريبا
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی تو دل بروی من! مزدای گلم! پنج عاشقیت همزمان شد با تولدانه های خواهر و برادری و من نرسیدم برات ثبتش کنم. اولین باری که غلت زدی یادته؟ دومین بار تازه دیروز بعد از اونهمه مدت, سه بار غلت زدی و این یعنی اینکه مامان لطفا به منم توجه کن! خیلی تغییر کردی و من انگار مسؤول بغل کردن و خوابوندن و شیر دادنتم. سعی میکنم باهات بازی کنم و خنده های نازت رو دربیارم ولی اعتراف میکنم کم پیش میاد چون تا میام باهات دلبرانگی دربیارم اهورای نازنین بالای سرمون ظاهر میشه و ابراز وجود میکنه. به شیوه های شیرین و گاهی نه زیاد شیرین. و من پشیمون میشم چرا علنا بهت توجه کردم که لاجرم دوتایی تون اذیت بشین. یواشکی عشقولانه بازی درآوردنم سخته ها!!!!

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ويهان جون
24 آذر 95 10:12
مزدا جون 5 ماهگيت مباركت باشه پسر كاكل به سَر ؛ زمان چه سريع ميگذره آخه جوجه كوچولووووو
مامان فريبا
پاسخ
میبینی دوستمممممم, خیلی سریع