مزدا جانمزدا جان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه سن داره

مزدای مانای ما

بلند باد نام تو

1394/12/1 8:15
نویسنده : مامان فريبا
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سونوی ۱۸ هفتگی هم رفتم و پسربودنت برامون هویدا شد. فکر میکردم حالا که خدا خواسته و تو رو به طرز شگفت آوری به ما هدیه داده, دختر باشی و آرزوی خواهری رو که داشتن خواهره برآورده کنی ولی انگار بازم حکمت خداوندی با حساب و کتابای ما تفاوت داره. میدونی برای اسمت که دختر باشی اینقدر گشتم و مطالعه کردم و چشامو خسته کردم که نگو. سرآخرم اسمی که برگزیده بودم با اینکه تک بود و معنای والایی داشت, یه جورایی دلم رو آروم نمیکرد, منم گذاشتم اول ببینیم پسری یا دختر, بعد حسابی نامگذاریت کنیم. واسه پسر گزینه های زیاد و دلچسب زیادی داشتیم ولی من "مزدا" رو برگزیدم. وقتی خواهرت نیروانا, جاودانگی و ابدیته و کمال نهایی سلوک انسان, و داداشت اهورا, خدای هستی بخش, نمیتونستم تو رو چیزی جز "مزدا" بنامم؛ خدایی که داناست. وقتی پست سر هم صداتون میکنم, نیروانا, اهورا, مزدا, قند توی دلم آب میشه. خدا شما گنجینه های منو, حاصل عمر منو توی دستای امن خودش ایمن بداره.

حالا با افتخار این بیت جاودانه ی حکیم فردوسی رو توی قلبم حک کرده م:

به نام خداوند جان و خرد                                       کزین برتر اندیشه برنگذرد

تو و داداش اهورات تجلی خداوندگار جان و خرد منید. 

پسندها (3)

نظرات (3)

biiitaaa
21 اسفند 94 15:54
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
مامان فريبا
پاسخ
شما محبت دارین
مامان بردیا
14 فروردین 95 13:16
جانم نامدار باشه و سبب افتخار زیبا و دلنشینه نام هر سه تا دانه های دلت فریبا ی عزیز ، در پناه خدا و زیر سایه تون باشن انشالله
مامان فريبا
پاسخ
محبت توست که دلنشینه مهدختم. سپاسم فراوان.
مامان
27 فروردین 95 21:16
سلام عزیزم خسته نباشی عزیزم . بهم میگی چندسالته ؟ خیلی برام جالبه این صبوریت عزیزم راستش من متولد 63 هستم یه دختر 4 ساله دارم . همش فکر میکردم یه دونه بچه برام بسه اما دلم واسه بچم میسوزه که اینقدر بهم میگه مامان من تنهام بچه بیار برام . همش احساس میکنم خیلی دیر شده اما باور کن ابن نوشته هات من و تکون داد یعنی برای منم دیر نشده ؟ یعنی دخترم خیلی بزرگ نشده واسه بچه ی بعدی؟ خیلی فاصله دار نمیشن؟
مامان فريبا
پاسخ
سلام دوست خوبم، ممنون از ابراز محبتت. هر کسی شرایط زندگی خودش رو بهتر میتونه بسنجه، اما از دید من شما کلی فرصت خوب دارین که وقف فرزند دومتونم بکنین. فقط باید آمادگی کامل برای پذیرش همه ی شرایط متفاوت با الان رو داشته باشین. موفق باشین