مزدا جانمزدا جان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه سن داره

مزدای مانای ما

آغاز فصل دوم

1394/10/22 8:29
نویسنده : مامان فريبا
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی برای سونوی NT رفتم، خانوم دکتر روند رشد و اوضاع و احوالت رو بسیار خوب توصیف کرد و خدا رو سپاس گفتم. همچین حسابی داشت ازت تعریف میکرد که من گفتم تازه چند روز پیش که دستم رو روی شکمم گذاشته بودم کلی هم زیر دست و پام میلغزید و خانوم دکتر که حس کرد حسابی جوگیر شده م دراومد که نه بابا این یکی دیگه امکان نداره، کاملاً اشتباه میکنی. نمیدونم ماهی کوچولوی من! شاید توجیه علمی نداشته باشه ولی من حسابی حست کرده بودم، یادته واسه ت پست قبلی رو هم به همین بهونه نوشتم. 

در هر صورت خوشحالم که هستی و خوبی نازنینم. امرتاتِ من! هنوز نمیدونم به نامی نیک تر از این میتونم خطابت کنم یا نه. 

پسندها (4)

نظرات (2)

بهار مامان شایلین
4 مرداد 95 11:01
سلام مامان فریبا جوووون عزیزم تبریک میگم اومدن عشقممممممم مزدای خوووشگلم! بسلامتی و میمنت عزیزم ببوسیدشششششششششش
مامان فريبا
پاسخ
سلام بهار عزیزممممم, سپاس فراوان دوست مهربونم, همیشه شاد باشی
بهار مامانی شایلین عسلی
16 شهریور 95 10:04
واای فریبا جوون شایلین که عاشق مزدا شــده میگه مامانی داداشی میخاممم مزدا جووونو میدید به ما؟؟؟!
مامان فريبا
پاسخ
عزززززییزززززم. قربونش برم با آرزوهای قشنگش. چرا که نه بهارجان