مزدا جانمزدا جان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه سن داره

مزدای مانای ما

ماهیَک

1394/10/10 8:00
نویسنده : مامان فريبا
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای اولین بار لمست کردم ماهی کوچولو! خسته از خواب نرفتن داداشی و شلوغیای خونه بچه ها رو به بابایی سپردم و به یه گوشه ی دنج و تاریک پناه بردم و دراز کشیدم. کمرم از عصر درد داشت و خیلی نگرانم کرده بود. اما تا دست گذاشتم روی شکمم از زیر دستم لغزیدی و من غرق حیرت شدم. فکر نمیکردم به این زودی بتونم لمست کنم ولی تو حضورت رو به این شکل هم بهم نمایوندی عزیزکم. بعدش کلی شنا کردی و زیر دستام رقصیدی و چرخیدی و من شاد شدم و انرژی گرفتم. همیشه خوب باش کوچولوی معصوم من.

پسندها (3)

نظرات (1)

من
11 دی 94 15:42
ایشالا فرشته کوچولوتون به سلامتی ب دنیا بیاد
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم نفیسه جون. شما اولین نفری هستین که برای امرتات من پیغام میذاره. شاد شاد باشین.